Προγραμματισμός με
το Microsoft Kodu: Μαθαίνοντας τους τελεστές σύγκρισης
Δ. Κράββαρης, Ε. Θάνου, Δ. Μαυρογιώργος
Οι ΤΠΕ στην Α/θμια
Εκπαίδευση – Διδασκαλία προγραμματισμού με το εκπαιδευτικό
περιβάλλον Kodu Game Lab – Πρακτική εφαρμογή στην τάξη
Ε. Σεραλίδου
Αποτελέσματα της
καταγραφής των χαρακτηριστικών επιμόρφωσης των
εκπαιδευτικών στο λογισμικό διαχείρισης τάξης iTALC
K. Ζάχος
Αποτίμηση ενός
ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με εργαλεία
κοινωνικής δικτύωσης
Θ. Καρβουνίδης, Κ. Χίμος, Σ. Μπερσίμης, X. Δουληγέρης
Έλεγχος
Τηλεκατευθυνόμενου οχήματος μέσω του Προγραμματιστικού
περιβάλλοντος MicroWorlds Pro
Σ. Τσιτσιμπάσης
Λογοτεχνία Και ΤΠΕ:
Ένα Παράδειγμα Διδασκαλίας
Π. Γκανάτσιου
Ποιήματα για την
Ποίηση και Νέες Τεχνολογίες: μια Διδακτική Πρόταση για τη
Λογοτεχνία της Γ΄ Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Μ. Πασχούδη
Η διδασκαλία του
μαθήματος της Λογοτεχνίας στο Λύκειο με τη συνδρομή της
πλατφόρμας δημιουργίας και φιλοξενίας Iστοεξερευνήσεων
OpenWebQuest
Ν. Ι. Κούκης
Καταγραφή Επιπέδων
Ψηφιακού Πληροφοριακού Γραμματισμού των Μελλοντικών
Φιλολόγων
Α. Χατζηχρήστος
ΤΠΕ και Νεοελληνική
Γλώσσα: σενάριο διδασκαλίας με αξιοποίηση του
διαφημιστικού λόγου
Δρ Ι. Αμπελάς
Εισαγωγή της
Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στη διδασκαλία μαθημάτων Θετικών
Επιστημών: Ένα σενάριο μαθήματος σύμφωνα με το μοντέλο της
Διερευνητικής Μάθησης (Inquiry Based Science
Education---IBSE)
Γ. Μπαράς
Η Ρομποτική στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:Project Hydrobot/Hydrosensor
Γ. Μπαμπασίδης, Π. Ανδριανός, Ρ. Ίλτσιου, Κ. Καμπούρης, Ν.
Καρτεράκης, Κ. Κουντούρης, Η. Οικονομάκος, Β. Ορφανάκης, Μ.
Ορφανάκης, Π. Πούτος, Γ. Σκαπέτης, Α. Τζίνης, Β.
Παπακωνσταντίνου, Δ. Πιπερίδης, Θ. Κελέσογλου
Η ρομποτική στη
συνθετική εργασία. Η περίπτωση του Hydrobot "Αμφιτρίτη"
Β. Ορφανάκης, Σ. Παπαδάκης
O Arduino στο
Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών
Β. Νούσης, Β. Νούση
Εκπαιδευτική
Ρομποτική: ανακαλύπτοντας όχι μόνο αυτό “που πρέπει”. Μια
εφαρμογή με Lego Mindstorms NXT, Arduino και Processing
Κ. Αλεξόπουλος, Ε. Ρόμπολα
Σχεδιασμός και
Υλοποίηση Διαδραστικού Εκπαιδευτικού Υλικού για το Μάθημα
«Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Ανακαλύπτω»
Γ. Χαραλαμπίδης, Σ. Ρετάλης
«Εξερευνώντας το
κάστρο του Μυστρά…»: Μία διδακτική προσέγγιση για μαθητές
Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού
Α. Βουδούρη, Α. Μπούρας, Ε. Τριανταφύλλου, Α. Κοντοσώρου
Εννοιολογική
Χαρτογράφηση με τη Βοήθεια του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Α. Γ. Μπαλάσογλου
«Για δέντρα και φυτά
μαθαίνω χίλια μυστικά»
Μ. Παντελέων
Πέρα από το
Mύθο...Συνεργατικές ψηφιακές αφηγήσεις
Α. Παπάς, Ε. Μπούσια
Project: Το
χρονοταξίδι των μικροταξιδευτών της Στ΄ τάξης στην
Ευρωπαϊκή Ένωση
Β. Γεωργαντά
Labankido©: Ένα
εποπτικό εργαλείο για τη διδασκαλία του ελληνικού
παραδοσιακού χορού στις πρώτες εκπαιδευτικές βαθμίδες
Α. Δανιά
Hot Potatoes Suite –
Microsoft Mouse Mischief: Εκπαιδευτικά λογισμικά για τη
διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Δημοτικό Σχολείο
Μ. Ζαρκάδα, Ε.Λιγούτσικου, Μ. Ρέλλια
Μουσική και
συναισθήματα
Μ. Σάλτα
Σχεδιασμός
ηλεκτρονικής τάξης για την εκμάθησης ελληνικής γλώσσας,
αξιοποιώντας το Μoodle
Μ.Καϊάφα-Φωτίου, Γ. Καραγιώργου, Δ. Μακροζωνάρη, Μ. Σπανού, Χ.
Σούλιου
Ενοποίηση των
Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης Moodle-LAMS για την
υποστήριξη των εργασιών φοιτητών
Γ. Πασχάλης
Περιβάλλον
Ηλεκτρονικής Μάθησης για το μάθημα Στοιχεία Μηχανών στη
Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση
Β. Σιάφης, Δ. Μαγγανά
Εντάσσοντας τα
κοινωνικά δίκτυα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μελέτη
περίπτωσης: Οι ομάδες του Facebook στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση
Κ. Δραγογιάννης, Χρ. Λαλάς, Π. Παπαδοπούλου
Η Αξιοποίηση των Web
2.0 Εργαλείων σε Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μ. Γκουντούμα, Μ. Κουκλατζίδου
Ο εποικοδομητισμός
ως μοντέλο διδασκαλίας της Πληροφορικής
Σ. Τζελέπη, Ι. Κοτίνη
Χρήση του GameMaker
για τη Δημιουργία Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών στο πλαίσιο της
Ειδικής Θεματικής Δραστηριότητας στη Β’ ΕΠΑ.Λ.
Κ. Φλώρος, Μ. Μαντουβάλου
Μια πρόταση
διδασκαλίας στο μάθημα ‘Εφαρμογές Λογισμικού’ με τη χρήση
του App Inventor
Σ. Παπαδάκης, Β. Ορφανάκης
Μια Πρόταση για τη
Διδασκαλία του Aλγορίθμου Κωδικοποίησης του Huffman στο
Γενικό Λύκειο
Ε. Ρόμπολα
MIT Scratch: A
Powerful Tool for Improving Teaching of Programming
S. Nikiforos, C. Kontomaris, K. Chorianopoulos
Tux Paint, ένα
Λογισμικό Ανάπτυξης της Δημιουργικότητας και η Χρήση του
στην Προσχολική Αγωγή
Α. Γ. Μπαλάσογλου
Η συμβολή ενός
λογισμικού DGS στη λύση προβλήματος
Ε. Νικολουδάκης, Μ. Σπάθης
Defining the
individual within ICT learning settings Matters of
identity, biography constructions and communities of
practice
M. Evaggelinos
ΤΠΕ - Φυσικές
Επιστήμες & Εκπαιδευτικό σενάριο
Α. Σαββιδάκη
Ο κόσμος των
μαθητών: οι ΤΠΕ στη σχολική καθημερινότητα και στις
προσδοκίες τους
Ε. Τσιουπλή, Ν. Μουράτογλου
Η αξιοποίηση των
μέσων ροής (streaming media) στην επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών
Σ. Βάθη, Ά. Κόκκαλη
Αυτοαξιολόγηση της
Σχολικής Μονάδας. Προτάσεις και προοπτικές
Κ. Καρλής, Θ. Αναγνωστόπουλος
Στάσεις και
αντι-στάσεις των δασκάλων Γενικής Αγωγής του Ν. Αττικής
αναφορικά με την ενσωμάτωση και χρήση των ΤΠΕ στη
διδακτική διαδικασία
Ι. Χατζηκαστένογλου
Δημιουργία ψηφιακών
φύλλων εργασίας για την υποστήριξη διαφοροποιημένης
διδασκαλίας στην Πληροφορική
Β. Αραπογιάννης, Γ. Πασχάλης, Σ. Παπαδάκης
Οι συνέπειες ως προς
τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών σε περιβάλλον ενός
φορητού υπολογιστή ανά μαθητή
Δ. Σπανός, Α. Σοφός, Β. Οικονόμου
Η Βαθμολόγηση του
Μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Περιβάλλον στις Γενικές Εξετάσεις 2013
Ε. Κανίδης, Ι. Σαραντόπουλος
Απόψεις για την
βαθμολόγηση των θεμάτων του Μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών
σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" στις Πανελλαδικές
Εξετάσεις 2013
Γ. Γώγουλος, Γ. Κοτσιφάκης, Α. Παπαγιάννης, Π. Χίνου
Πανελλαδική έρευνα
για το μάθημα ΤΠΕ στα ολοήμερα Δημοτικά σχολεία με ΕΑΕΠ
Β. Μπελεσιώτης, Ε. Κανίδης , Τ. Καράκιζα, Α. Λαδιάς, Θ.
Ναλμπάντη
Αποτελέσματα από τη
Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ στην Α’βάθμια και Β’βάθμια Εκπαίδευση
Ι. Σιάχος, Ά. Γεωργόπουλος, Φ. Τσάμης, Ι. Παπαναγιώτου, Ε.
Νικόλτσιος
Στατιστικά στοιχεία
επισκέψεων για την υποστήριξη εργαστηρίων Πληροφορικής
Ι. Αποστολάκης
Καινοτόμο Πρόγραμμα
Νέων Τεχνολογιών:Οι πρόσφυγες της κλιματικής αλλαγής
Κρ. Φώλια
Informatics in
secondary education schools of Greece Students’ view on
the course in Chios’ public schools
K. Kaltsa, D. Rorris
Εφαρμογή αυτόματης
κατάταξης γνώμης σε δεδομένα του Twitter
M. Μπιρμπίλη, Γ. Πασχάλης, Σ. Κωτσιαντής
Teachers 4
Europe:Aξιοποίηση εργαλείων και πηγών Διαδικτύου σε
καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις
Δρ Φ. Κουλοχέρη
Μεθοδολογία
ανάπτυξης συστήματος συλλογής δεδομένων στο πεδίο των
θετικών επιστημών ως ενίσχυση της βιωματικής μάθησης
Κ. Καλοβρέκτης
Τρεις κουζίνες σ'
ένα πιάτο Το ιστολόγιο ως εκπαιδευτικό εργαλείο για την
παρουσίαση μιας συλλογικής, διαθεματικής εργασίας
Ε. Βασιλάκη, Σ. Γιασσάκη, Α. Πηγιάκη
Η Ευρώπη του
Μέλλοντος: Χρήση εκπαιδευτικού wiki για την ανάπτυξη έργου
etwinning στο Λύκειο
Λ. Πολέμη
Οι νέες Τεχνολογίες
ως Όχημα Συναισθηματικής και Κοινωνικής Εκπαίδευσης στο
Πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας στο Λύκειο
Α. Νηστικάκη, Θ. Χατζηγιάννογλου
Η Ρητορική Οργάνωση
των Πολυμεσικών Εκπαιδευτικών Εφαρμογών: μια Μελέτη
Περίπτωσης
Γ. Βορβυλάς
Εκπαιδευτική
προσέγγιση στη μελέτη και την υλοποίηση δικτυακού τόπου
στα πλαίσια της Ειδικής Θεματικής Δραστηριότητας στο ΕΠΑΛ
Ε. Αντωνίου, Χ. Σκιαδά
Usability Test for
(Greek) Departments’ Web Sites
N. Antonopoulos, D. Papageorgiou, T. Mavrofides, A. Veglis
Η Εποχή των Massive
Open Online Courses
Δ. Κράββαρης, Γ. Ντάνης, Κ. Λ. Κερμανίδου
Χρήση screencasts
για την παροχή απαντήσεων (feedback) σε ασκήσεις
πληροφορικής
Ν. Ζ. Ζάχαρης, Η. Μαραγκός, Γ. Μαυρομμάτης, Δ. Δεμερτζής
Διαδικτυακά
Περιβάλλοντα Μάθησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Α. Γκίκας
Υπολογιστική
τεχνολογία και μαθησιακή διαδικασία. Μια επικαιροποιημένη
προσέγγιση
Σ. Καλοκύρη, Α. Μιτζιφίρης, Ε. Ζωγόπουλος
Παράδειγμα εφαρμογής
της μεθόδου IDEAL σε ένα περιβάλλον e-Learning
Ι. Πετρούλης
Η χρήση Web.2.0
εργαλείων στο πλαίσιο της Διαθεματικότητας στο Δημοτικό
Σχολείο. Η περίπτωση δημιουργίας ψηφιακού βιβλίου
Ε. Τζοβλά
Η Εκπαιδευτική
Αξιοποίηση των Παιχνιδιών Διάχυτου Υπολογισμού. Μια
Εφαρμογή στην Ιστορία της Δ΄Δημοτικού Κάτω από την
Ακρόπολη
Μ. Γρηγοράκη, Α. Πολίτη, Π. Τσολάκος
Η διδασκαλία των ΤΠΕ
στο Δημοτικό Σχολείο μέσα από πλατφόρμα κοινωνικής
δικτύωσης - Η περίπτωση του Edmodo
Μ. Βαμβακούση, Α. Ζήβελδης
Οι ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Μελέτη
Περίπτωσης: Δημιουργία ενός Σχολείου Μηδενικής Ενεργειακής
Κατανάλωσης με τη βοήθεια του SketchUp
Ε. Κυροδήμου, Ι. Σαλλιάρης
Απομακρυσμένη
διαδικτυακή πλατφόρμα στην διδασκαλία των Επαγγελματικών
Λυκείων: διδακτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα
Ι. Μαλτέζος, Δ. Κοτσιφάκος, Χ. Δουληγέρης
Σχεδίαση
αλληλεπιδραστικών εκπαιδευτικών κοινωνικο-πολιτισμικών
σεναρίων
Δρ. Αλέξανδρος Παπαδημητρίου
Εφαρμογές Web 2.0
στην Ερευνητική Εργασία (Project) του Γενικού Λυκείου
Α. Θεοδόση, Στ. Οικονόμου
Διδασκαλία Ανοιχτού
Κώδικα στους μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων
Ι. Μαλτέζος, Δ. Κοτσιφάκος
Δημιουργία και
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού: Μαθηματικά Β’
Δημοτικού
Π. Κωτσάκη, Κ. Μπαλάσης
Αξιοποίηση των
ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών
Δευτέρας και Τρίτης Δημοτικού
Ι. Πετρούλης, Φ. Παρασκευά
Παρουσίαση
εκπαιδευτικών εφαρμογών και του τεστ αξιολόγησης ΤΕΜΑ3 για
τη διδακτική παρέμβαση στα Μαθηματικά στο νηπιαγωγείο
Στ. Παπαδάκης, Μ. Καλογιαννάκης, Ν. Ζαράνης
Πρόγραμμα
υπολογισμού απουσιών
Μ. Σπάθης
Πρακτικές εφαρμογές
δημιουργίας αντικειμένων μάθησης για την υποστήριξη του
εκπαιδευτικού έργου του Ηλεκτρολόγου στην Τεχνική
Επαγγελματική Εκπαίδευση
Κ. Σαλπασαράνης, Β. Σιάφης