«Εφαρμογή στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδι-κασίας κατάλληλα δομημένων Εκπαιδευτικών Σεναρίων που περιλαμβάνουν την υλοποίηση μικροεφαρμογών με το ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών Greenfoot.»
Ε. Αλεξανδρή, Ε. Σεραλίδου, Χρ. Δουληγέρης
«“Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί ”. Από το Δομημένο στον Αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό.»
Αναστάσιος Χατζηπαπαδόπουλος, Δρ. Βασίλης Σ. Μπελεσιώτης
«Διερεύνηση της Ικανότητας Κατανόησης Υπολογιστικού Προβλήματος κατά την Ανάγνωσή του από Μαθητές Γ΄ ΓΕΛ.»
Δ. Μωράκης, Α. Γασπαρινάτου
«Προσομοίωση με απλά μέσα: μια εισαγωγή στην Ανάπτυξη Εφαρμογών.»
Περικλής Γεωργιάδης
«Υλοποιώντας Αλγορίθμους και Δομές Δεδομένων στο μάθημα ΑΕΠΠ της Θετικής Κατεύθυνσης.»
Ελένη Ρόμπολα
«Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Γυμνασίου για τις γλώσσες προγραμματισμού.»
Ευριπίδης Βραχνός
«Edubot: a proposed modeling approach for a chatbot system for student support in distance education.»
N. Ntaliakouras, I. Moustaka, G. Vonitsanos
«3-Δ παιδαγωγικό πλαίσιο για ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης στη διδασκαλία της Πληροφορικής.»
Αθανάσιος Σταυριανός, Σπυρίδων Παπαδάκης
«Διδασκαλία της αναδρομικής μεθόδου σε μαθητές γυμνασίου με τη χρήση μορφοκλασμάτων:ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μαθήματος".»
Δρακόπουλος Βασίλειος, Σιούλας Παναγιώτης - Βλάσιος
«Μια πρόταση ταξινόμησης των προγραμματιστικών βρόχων στο Scratch.»
Αν. Λαδιάς, Θ. Καρβουνίδης, Δ. Λαδιάς, Χρ. Δουληγέρης
«Επισκόπηση της ελληνικής βιβλιογραφίας για την Υπολογιστική Σκέψη στην εκπαίδευση τη δεκαετία 2008-2017.»
Κατερίνα Περδικούρη
«Χρήση των ΤΠΕ στη Διδασκαλία της Γλώσσας Β΄ Λυκείου. Τέχνη και Προσφυγική κρίση: Προσεγγίσεις και Κριτικές.»
Βιολάκη Αθηνά
«Εγώ κι εσύ μαζί – η χρήση των ΤΠΕ από τους μαθητές ως ένα νέο εργαλείο καλλιτεχνικής έκφρασης.»
Ισμήνη Σακελλαριάδη
«Αφηγούμαι ψηφιακά: Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας.»
Μαραβελάκη Σωφρονία
«Λύνοντας τον Γρίφο "Σπιτάκι Μονοκονδυλιά".»
Δρ.Βικτωρία Μυρώνη, Δρ.Δημήτρης Μέμτσας
«Τοποθέτηση Κλασμάτων στην Αριθμογραμμή με Κίνητρο την Επίλυση Γρίφου - Διδακτικό Σενάριο σε GeoGebra.»
Δέσποινα Ρηνιού
«Μαθηματικά και Χημεία με Χρήση ΤΠΕ σε Σχολικές Τάξεις Μικτών Ικανοτήτων: Εκθετικές Συναρτήσεις και Ισότοπα.»
Ε. Κοντογούρη, Σ. Κοτρέτσου
«Συνεισφορά τρισδιάστατων απεικονίσεων στη μαθησιακή διαδικασία»
Ρεγγίνα Χλιβερού, Γεωργία Κοντογιάννη, Ανδρέας Γεωργόπουλος
«Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Ψηφιακών Ιστοριών με Παιδαγωγική Ενσωμάτωση των ΤΠΕ.»
Κουζούλη Σοφία
Γνωρίζω την Ευρώπη μέσα από τα (Χαρτο)Νομίσματά της: Μια διαθεματική-διασχολική συνεργασία στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe με χρήση ΤΠΕ
Ε. Κουλέτση, Μ. Γιανναράς
«The exploitation of robotic intervention in the organization of educational drama and its role as a means of developing social skills of pupils with learning difficulties.»
Koutli Panagiota
«Η επίδραση της παιχνιδοποίησης με τη βοήθεια των ΤΠΕ σε εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών Ειδικού Δημοτικού Σχολείου: Μια μελέτη περίπτωσης.»
Δ. Μαστοροδήμος, Α. Καραγιάννη
«ΧΨηφιακές Συλλογές και προβολή ψηφιακών τεκμηρίων: Εφαρμογή των ΤΠΕ σε ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα.»
Αικ. Τζάμου, Μ. Γιανναράς
«Hobbits και Orcs: Διασχίζοντας έναν ποταμό με τους ήρωες του Tolkien.»
Π. Κοταρίνου, Ε. Κουλέτση, Μ. Πλιάκου, Σ. Συριόπουλος, Π.Φλώρου, Μ.Χούπη
«Η εισαγωγή των Νέων Διαδραστικών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση των μικρών παιδιών: Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την Εκπαίδευση STEM και τον Γραμματισμό.»
Πανδώρα Δορούκα, Σταμάτης Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
«Τ.Π.Ε. και Στερεομετρία-Διδασκαλία με Blue-Red Γυαλιά.»
Θ. Γιαννόπουλος, Ε. Κοντογούρη, Σ. Κοτρέτσου
«Η Ρομποτική στο Δημοτικό Σχολείο. Η Περίπτωση του Έργου "Συνεργασία στον Άρη".»
Φ, Μελάς
«Αξιοποίηση των Lego EV3 για την εκμάθηση Python: μια πρόταση διδασκαλίας.»
Ιωάννης Σιταρίδης
«ΜOOCs για παιδιά. Υπάρχουν πλατφόρμες να τα φιλοξενήσουν; Η περίπτωση του "Μάθε Μαζί Μας ScratchJr".»
Αναγνωστίδου Μαρία, Αναγνωστοπούλου Θεοδώρα, Καβέλη Μάρθα
«H Συμβολή των ΤΠΕ στη Διδασκαλία και Μάθηση των φυσικών φαινομένων: Μελέτη περίπτωσης με τη βοήθεια του Scratch και Makey Makey.»
Α. Καπουλίτσας, Φ. Ζυγούρης, Σ. Αντωνιάδου
«Συνεργατική Επιχειρηματικότητα από μαθητές Δημοτικού στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας.»
Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας
«Αξιολόγηση του Learning Management System “Open eClass” για το μάθημα των Αγγλικών σε Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο, εσπερινό ΕΠΑΛ και ΔΙΕΚ.»
Παυλίδου Δέσποινα
«Ο Ενεργός Ρόλος του Χρώματος στην Εκπαιδευτική Διαδικασία μέσω της Τέχνης και του Web.»
Παπαδημητρίου Γεώργιος, Ξανθοπούλου Δέσποινα, Παπαδημητρίου Τριανταφυλλιά, Γολικίδου Λεμονιά
«Χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης στην Προσχολική και Πρωτοσχολική Ηλικία.»
Ζερβουδάκη Ειρήνη, Παπαδάκης Σταμάτιος
«Δραστηριότητες Υπολογιστικής Σκέψης.»
Α. Νείρος, Κ. Ζαχαρής
«Διερεύνηση των Πρακτικών Διαδικτυακής Αναζήτησης Πληροφοριών από τους Μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»
Αλεξάνδρα Μαυρίδου, Γιώργος Ρουβάς
«Προγραμματισμός Υπολογιστών και Νευροεκπαίδευση.»
Π. Γιαννοπούλου, Π. Βλάμος, Σ. Δουκάκης, Μ.-Α. Παπαλάσκαρη
«E-content management of archives for lifelong learning: The interaction between the ‘student’ and the ‘educational provider’.»
Dr Triantafillia Kourtoumi
Στην ενότητα αυτή βρίσκονται τα Abstracts των άρθρων που υποβλήθηκαν, κρίθηκαν και παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, αλλά θα δημοσιευθούν στο διεθνές περιοδικό European Journal of Engineering Research and Science (EJERS).
«Ο ρόλος των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία και εκμάθηση του προγραμματισμού.»
Σ. Ξυνόγαλος
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
«Εκπαιδευτική και Κοινωνική Ρομποτική: η Ρομποτική στις ανθρωπιστικές επιστήμες.»
Ν. Φαχαντίδης
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας