«Αρχή με επανάληψη – Εισαγωγή σε μια προσέγγιση top-down στη διδασκαλία του προγραμματισμού.»
Περ. Γεωργιάδης
«Ένας απλός και γρήγορος αλγόριθμος για την αποκοπή γραμμών στο Scratch.»
Δ. Ματθές, Κ. Κάππας
«Υλοποίηση μικροεφαρμογών με το ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών Greenfoot στο πλαίσιο κατάλληλα δομημένων Εκπαιδευτικών Σεναρίων.»
Ε. Αλεξανδρή, Ε. Σεραλίδου, Χρ. Δουληγέρης
«Η Συνάρτηση y = αx με Υπολογιστικά Φύλλα.»
Ε. Δημουλά, Ε. Ζιάκα
«Ένα Πείραμα Εκμάθησης Γλωσσικής Επικοινωνίας σε ένα Ρομποτικό σύστημα.»
Ι. Γιάχος, Ε.Χ. Παπακίτσος, Π.Σ. Μακρυγιάννης
«Μια «Κούρσα στα είκοσι» με python: Μία διδακτική πρόταση εμπέδωσης βασικών εννοιών της γλώσσας προγραμματισμού.»
Α. Σαριδάκη, Μ. Αγγελάκη, Π. Μουτσέλου, Θ. Ντούρου, Ελ. Πλυτά
«Δυσκολίες των μαθητών στην κατανόηση των τύπων δεδομένων και των μεταβλητών της γλώσσας προγραμματισμού Python.»
Ευρ. Βραχνός, Μ. Κατσένη
«Αποτίμηση της πιλοτικής διδασκαλίας του προγραμματισμού με τη γλώσσα Python σε μαθητές Γυμνασίου.»
Ευρ. Βραχνός, Μ. Κατσένη
«Η Αξιοποίηση της Αισθητικής Εμπειρίας στον Πληροφορικό Γραμματισμό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Γέφυρα Μετάβασης από το "Scratch" στην "Python".»
Λ. Γολικίδου, Γ. Παπαδημητρίου, Π. Πολίτη, Τ. Παπαδημητρίου
«Προγραμματιστικός μικρόκοσμος στο Scratch ως εκπαιδευτικό υλικό για τις Δημιουργικές Εργασίες.»
Αν. Λαδιάς, Θ. Καρβουνίδης, Δ. Λαδιάς, Χρ. Δουληγέρης
«Οι γυναίκες στην Επιστήμη των Υπολογιστών. Η περίπτωση του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης.»
Στ. Παπαδάκης, Χ. Τούσια, Κ. Πολυχρονάκη
«Ανάλυση Απόψεων και Στάσεων Μαθητών για τα Περιβάλλοντα Προγραμματισμού του Μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α΄ ΓΕΛ.»
Δ. Μωράκης, Α. Γασπαρινάτου, Ν. Κόχιλας
«Η Εννοιολογική Αλλαγή, η εξελικτική ιστορία των επιστημονικών εννοιών και η Διδασκαλία του Προγραμματισμού των Υπολογιστών.»
Δ. Φουρλάς
«Ψηφιακή Αφηγηματική παραγωγή: διδακτική προσέγγιση και εκπαιδευτική αξιοποίηση.»
Π. Λιτζερίνου
«Δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης με τίτλο: Το Σκιάχτρο.»
X. Χατζηκέλη
«Το κορίτσι που αγαπούσε το φθινόπωρο:μια ψηφιακή ιστορία με διδακτική αξιοποίηση στην τάξη.»
Ελ. Προδρόμου
«Η παράξενη λιμνούλα.»
Φ. Κασπίρη
«Στη Χώρα των Γιγάντων!!! Μια ψηφιακή ιστορία περιπέτειας και φαντασίας για το Νηπιαγωγείο.»
Π. Σαββανή
«Διάχυτη μάθηση με χρήση της τεχνολογίας του Διαδικτύου Αντικειμένων: μια μελέτη περίπτωσης για τη διδασκαλία του μαθήματος "Μελέτη Περιβάλλοντος" στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.»
Δ. Κάτσιος, Δ-Μ Μαλλιαρίτση, Χ. Γκουμόπουλος
«"Ο Φάρος της Αλεξάνδρειας" στη ψηφιακή εποχή: Αξιοποίηση των ΤΠΕ και της τρισδιάστατης εκτύπωσης στο μάθημα της Ιστορίας.»
Γ. Σαρρή, E. Ρόμπολα
«Το μάθημα της Ιστορίας στο λύκειο, η Ανθρωπιστική Θεωρία μάθησης και οι ΤΠΕ.»
Κ. Τζάμου
«Καινοτομία ή αναγκαιότητα; Η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στο μάθημα των Θρησκευτικών.»
Αγγ. Κυριάκου
«Πληροφοριακός εγγραμματισμός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Υλοποιώντας ένα σχέδιο έρευνας με Τ.Π.Ε. στην Ε' τάξη του Δημοτικού Σχολείου.»
Ν. Τεγούση, Β. Δρακόπουλος
«Μερικά Ερευνητικά Αποτελέσματα από τη Χρήση των Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.»
Γ. Κωνσταντινίδης
«Χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας: Εφαρμογές στη διδασκαλία του υποκεφαλαίου "Μεταβολές της τιμής και της ποσότητας ισορροπίας".»
Ματθ. Γιανναράς
«Ψηφιακή Αφήγηση στο Νηπιαγωγείο. Ένα Εκπαιδευτικό Σενάριο.»
Ελ. Παπαδοπούλου
«Η Νεφέλη και το μαγικό δίκτυο.»
Κ. Λαλιώτη
«Οι ψηφιακές αφηγήσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία: Το Λιοντάρι και το Ποντίκι στην Αφρική.»
Μ. Πέρττουλα
«Η "Δημιουργική Γραφή" στην Ξενόγλωσση Τάξη.»
Χ. Τσιγάνη, Αικ. Νικολακοπούλου
«Συνεργαζόμαστε – Συναγωνιζόμαστε – Μαθαίνουμε Αγγλικά Μαζί.»
Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας
«Φτιάχνουμε το δικό μας σαπούνι: Σενάριο διδασκαλίας σχεδιασμένο με τις αρχές STEM.»
Α. Τσίγκου, Ε. Ντούμα
«Διδασκαλία εννοιών από το χώρο των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση φορητών συσκευών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: μελέτη περίπτωσης με χρήση του ScratchJr.»
Ε. Σκαράκη, Στ. Παπαδάκης, Μ. Καλογιαννάκης
«Σχεδιασμός, κατασκευή και υποστήριξη σχολικών εργαστηρίων με χρήση υπηρεσιών τερματικών σταθμών κεντρικοποιημένης αρχιτεκτονικής.»
Ι. Σάρλης, Δ. Κοτσιφάκος, Χρ. Δουληγέρης
«Το περιβάλλον e-class σε Δημόσιο ΙΕΚ: Εκπαιδευτικό εργαλείο ή Αποθετήριο;»
Ι. Αποστολάκης
«Ενίσχυση θετικών συμπεριφορών στη διαχείριση Σχολικής Τάξης με την αξιοποίηση της εφαρμογής Class Dojo.»
T. Θεοφανέλλης, Μ. Χατζέλλη
«Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για μουσειακή εκπαίδευση.»
Σπ. Παπαδάκης, Κ. Σπανός
«Εκπαιδευτικό Λογισμικό για την Εκμάθηση της Γραμμικής Β΄.»
Α. Κοντογιάννη, Χ. Παπαμιχαήλ, Ε.Χ. Παπακίτσος
«“Διαδίκτυο: απόλαυση ή παγίδα;” Μια εκπαιδευτική δράση καλής πρακτικής και συνεργασίας φορέων για την απόκτηση δεξιοτήτων διαδικτυακής συμπεριφοράς.»
Χρ. Παλάζη, Φ. Καραγκιόζη, B. Εφόπουλος
«An Innovative Teaching Approach in E-safety Education.»
M. Katsantonis, I.Kotini, I.Mavridis
«Mobile Augmented Reality Innovative Learning (mARIL) Model: Επέκταση του Μοντέλου Η-Μάθησης SCORM με Χαρακτηριστικά Επαυξημένης Πραγματικότητας.»
Μ. Δελιανίδη, Χ. Ηλιούδης, Κ. Θεοδώρου
«Διαχείριση των εσφαλμένων αντιλήψεων των μαθητών μέσω αλληλεπιδραστικών σεναρίων που χρησιμοποιούν αναλογίες, προσομοιώσεις και εννοιολογικούς χάρτες.»
Αλ. Παπαδημητρίου
«Βελτιώνοντας τη διεπαφή σταθερών και κινητών συσκευών στην περίπτωση της δυσλεξίας.»
Π. Παναγίτσας, Σπ. Παπαδάκης
«Ο Τεχνολογικός Γραμματισμός των δασκάλων, ως παράγοντας ένταξης των ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο.»
Κ. Λαγού, Α. Βουδούρη
«Η αφήγηση και η ψηφιακή αφήγηση στην εκπαιδευτική διαδικασία.»
Μ. Κοταδάκη, Ζ. Βοϊνέσκου
Στην ενότητα αυτή βρίσκονται τα Abstracts των άρθρων που υποβλήθηκαν, κρίθηκαν και παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, αλλά θα δημοσιευθούν στο διεθνές περιοδικό European Journal of Engineering Research and Science (EJERS).
«European Union Agency for Network and Information Security (ENISA): Threat Landscape and Thematic Threat Landscape.»
Adrian Belmonte
«Διαδίκτυο των Πραγμάτων (ΙοΤ): Το πεδίο των απειλών (The Internet of Τhings: A challenging threat landscape).»
Panayiotis Kotzanikolaou (Assist.Prof.), Ioannis Stellios (PhD cand.)
Department of Informatics, University of Piraeus, Greece
«Διαδίκτυο, Εγκληματικότητα και Ασφάλεια: Φαινόμενα εποχής -Εθισμός –Κυβερνο-τρομοκρατία.»
Μανώλης Σφακιανάκης
Ιδρυτής και επικεφαλής Cyber Security International Institute (CSII)
«Ad-hoc & Sensor Networking for M2M Communications: Threat Landscape and Good Practice Guide.»
Dimitrios Kallergis, ZachareniaGarofalaki
Department of Informatics, University of Piraeus, Greece
«Παρουσίαση εφαρμογής υπηρεσιών Υπολογιστικού Νέφους (Cloud) στο σχολείο.»
Β.Σ. Μπελεσιώτης (PhD, MSc), Κ. Αλεξόπουλος (MSc)
Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής,(vbel@unipi.gr) - Πληροφορικός ΔΕ, Δ/ντής ΓΕΛ , (calexop@hotmail.com)