«Creating an Adventure Game with an Embedded Novice Programming Environment for Learning LOGO»
Ioannis Sarlis, Dimitrios Kotsifakos, Panagiotis Zaharias
«Εφαρμογή της ταξινομίας SOLO στην αξιολόγηση της προγραμματιστικής δομής επιλογής»
Η. Πλεσιώτης, Δ. Λαδιάς, Θ. Καρβουνίδης, Χ. Δουληγέρης
«Η εύρεση μέγιστου στοιχείου ως ολοκληρωμένο παράδειγμα εφαρμογής υπολογιστικής σκέψης»
Παναγιώτης Γροντάς
«Η Εκπαίδευση της ρομποτικής σε παιδιά 9-15 ετών»
Α. Τσαγκάρης, Μ. Χατζηκύρκου
«Αξιοποίηση Κινητών Συσκευών για την υποστήριξη της Διδασκαλίας και της Μάθησης Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
Κ.Παπαδόπουλος, Σ.Παπαδάκης
«Διαθεματικά Project στην Πληροφορική Δημοτικού: Ο διαδραστικός χάρτης»
Κίτσος Θεόδωρος
«Εφαρμογή Συνεργατικής Μάθησης Υποστηριζόμενης από Υπολογιστή (cscl) με χρήση Mobile Learning για τη διδασκαλία της Πηροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
Γεώργιος Βασιλειάδης, Ευανθία Γιατράκη
«Διδάσκοντας Τμηματικό Προγραμματισμό από την πρώτη μέρα»
Περικλής Γεωργιάδης
«Υπερβαίνοντας τα στερεότυπα του δομημένου προγραμματισμού»
Ευριπίδης Βραχνός
«H Επίδραση της Στρατηγικής Κατανόησης Υπολογιστικού Προβλήματος στον Προσδιορισμό Σταθερών και Μεταβλητών Προγράμματος»
Διονύσιος Μωράκης,Αλεξάνδρα Γασπαρινάτου
«Αλγοριθμική Python»
Ευριπίδης Βραχνός
«Η γλώσσα προγραμματισμού Python στο Γενικό Λύκειο και το ΕΠΑ.Λ»
Βασίλειος Μπελεσιώτης, Ευριπίδης Βραχνός
«Σύγχρονοι Τρόποι Υποστήριξης Μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων: Μελέτη Εφαρμογής στο Μάθημα Δομή και Λειτουργία των Μικροϋπολογιστών της Ειδικότητας των Ηλεκτρονικών»
Κοτσιφάκος Δημήτριος, Μάνης Μάριος, Τσουκαλάς Σταύρος
«Αναπτύσσοντας μία εφαρμογή έξυπνης πόλης: Μία διδακτική πρόταση STEM βασιζόμενη στην μάθηση μέσω του καθήκοντος»
Χρ. Ρέτσας, Στ. Τσιάμη
«Αξιοποίηση Τεχνολογιών για Διαχείριση και Προστασία Θέσεων Στάθμευσης ΑΜΕΑ»
Ε. Βαμβακά, Κ. Γιανναράς, Α. Γκαϊδατζόγλου, Π. Θεοδώρου, Μ. Παπαδόπουλος
«Το σύστημα Arduino στην πειραματική Φυσική»
N. Κυριαζόπουλος, Π.Λάζος, Α. Νέζης
«Environmental Consciousness and young people: Creation of a tool (mobile application) for its development in the framework of an Erasmus+ program»
Magdalini Thoma
«Ανάλυση Οικονομικών Υποδειγμάτων σε Υπολογιστικό Περιβάλλον με Κώδικα»
Κουμαντάνου Δήμητρα, Συρή Βικτώρια, Ταταρίκου Ηλιάνα-Βασιλική, Τσιλίκα Κυριακή
«Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ (Marketing) στο Μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας»
Α. Αναστασίου, Δ. Ανδρούτσου, Π. Γεωργάλας
«Τα GIS στην Σχολική Εκπαίδευση – Αξιοποίηση της Πλατφόρμας ArcGIS Online στην Τάξη»
Σοφίας Θωμάς
«Αξιοποίηση του Minecraft στη Διδασκαλία των Μαθηματικών»
Δ. Λογγίνου, Μ. Γεωργοπούλου
«Τόσο διαφορετικά, αλλά και τόσο ίδια! Διδακτικό σενάριο Μαθηματικών Γ΄ Δημοτικού για τα ισοδύναμα κλάσματα με την αξιοποίηση Τ.Π.Ε.»
Βλάχου Ελισάβετ, Μάνεσης Νικόλαος
«Σχέδιο μάρκετινγκ για αποτελεσματικές εκπαιδευτικές μονάδες στην Α/βάθμια Εκπαίδευση και χρήση των ΤΠΕ για την προώθησή τους»
Καλλιρρόη Παναγουλοπούλου
«Ιχνηλατώντας την ευχρηστία του πληροφοριακού συστήματος myschool στην εκπαίδευση. Διερεύνηση σε επίπεδο διοίκησης σχολικής μονάδας»
Μ. Θωμά, Α. Τσαγκάρης
«Στάσεις και Αντιλήψεις των Γονέων/Κηδεμόνων Απέναντι στην Εφαρμογή Διαχείρισης Τάξης Class Dojo»
Σταυρόπουλος Πέτρος, Κατσικαδέλης Μιχαήλ
«Η αποτύπωση έρευνας σχολικού χώρου μέσω της ψηφιακής αφήγησης στη μεθοδολογία των Οικολογικών Σχολείων»
Βαρβάρα Βορύλλα
«Educational Data Literacy for the School Teacher of Blended Learning Courses»
D. Vinatsella, S. Mougiakou, D. Sampson
«Η επαυξημένη πραγματικότητα σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες»
Β. Δρακόπουλος, Π. - Β. Σιούλας
«Κινητή μάθηση και Νανοτεχνολογία: Δυνατότητες και Προοπτικές στην Εκπαίδευση Παιδιών Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας»
Πανδώρα Δορούκα, Σταμάτης Παπαδάκης & Μιχαήλ Καλογιαννάκης
«Η Επίδραση της Χρήσης του Διαδικτύου στην Κοινωνική Συμπεριφορά των Εφήβων Ηλικίας 13-14 Ετών»
Μαρία Δελατόλα, Παναγιώτης Αντωνίου, Ευάγγελος Μπεμπέτσος, Αντώνιος Καμπάς
«Η διδασκαλία συστήματος σύνθεσης και η αξιολόγηση της αγωνιστικής απόδοσης στην Πετοσφαίριση με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων»
Σωτήριος Δρίκος, Αθανάσιος Τσούκος
«Επι…κοινωνώ με τον ψηφιακό γραμματισμό!!!»
Μ. Καπετάνου, Α. Καραλοπούλου, Ι. Κοντογιάννη
«Η χρήση των Wikis στη Δημιουργική Εργασία – Project»
Φ. Χατζηστρατίδη, Ε.Χ. Παπακίτσος
«Πάμε Μουσείο με το Clio Muse! Ψηφιακές εφαρμογές σε ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα για την Α΄ Λυκείου»
Αικατερίνη Τζάμου, Ιωάννης Παπαδόπουλος
«Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση για την Παρεχόμενη Διασκέδαση - Απόλαυση μέσω των Εκπαιδευτικών/Σοβαρών Παιχνιδιών»
Αλέξανδρος Παπαδημητρίου
«προσομοιωτής πτήσης ως εργαλείο εκπαίδευσης και αξιολόγησης»
Γ. Κ. Κερεβανιάν, Τ. Θεοφανέλλης
«Ενσωμάτωση Συστημάτων Διάχυτου Υπολογισμού σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα που Εφαρμόζουν την Μέθοδο Μάθησης Μέσω Προσφοράς στο Κοινωνικό Σύνολο»
Θεοδώρα Καψούρη
«Towards Gamifying MOOCs for Professional Development: The Case of the Learn2Analyze MOOC»
S. Mougiakou1, D. G. Sampson, D. Vinatsella
Στην ενότητα αυτή βρίσκονται τα Abstracts των άρθρων που υποβλήθηκαν, κρίθηκαν και παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, αλλά θα δημοσιευθούν στο διεθνές περιοδικό European Journal of Engineering Research and Science (EJERS).
«Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΠΣΔ για την Σχολική Εκπαίδευση»
Δρ. Γκάμας Βασίλειος
Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος»