Β Εξάμηνο ΠΜΣ

Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα

Μάθημα Κωδικός ECTS Διδάσκοντες
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα MSC100
5
Περιγραφή Μαθήματος:
Οικονομία των Πληροφοριών. Μηχανισμοί Αγοράς στο Η.Ε. Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο. Διεπιχειρησιακό (B2B) Η.Ε. Ηλεκτρονική Έρευνα Αγοράς. Ηλεκτρονική Διαφήμιση. Νέες Μορφές Η.Ε. Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης. Έναρξη μιας Ηλεκτρονικής Επιχείρησης. Στρατηγική Η.Ε. και Διεθνής Η.Ε. Διαχείριση Πνευματικών Δικαιωμάτων στην Η.Ε. Συνεργασία και Συμβατότητα στην Η.Ε. Δίκτυα και Θετική Ανάδραση.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  1. Τurban, King, McKay, Marshall, Lee, Vi (2008) Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Αρχές – Εξελίξεις – Στρατηγική από τη Σκοπιά του Manager, Μ. Γκιούρδας, Αθήνα.
  2. Chaffey, D. (2008) Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Κλειδάριθμος, Αθήνα.
  3. Γιάννης Πολλάλης, Διονύσης Γιαννακόπουλος, «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Τεχνολογίες και Στρατηγικές Ψηφιακής Οικονομίας», Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2007.
  4. Papazoglou, M.P., Ribbers, P. (2006) e-Business: Organizational and Technical Foundations, Wiley, England.
  5. Laudon. K.C., Traver, C.G. (2008) E-Commerce 2009 (5th Edition), Prentice-Hall
Πληροφορίες – Υλικό:

Log In

Create an account