Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός
Μάθημα | Κωδικός | Εξάμηνο | Τύπος | Ώρες | Εργαστήριο / Φροντιστήριο |
ECTS | Διδάσκοντες |
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός | ΗΥ130 | Γ | Κορμού | 4 | 2Ε |
6
|
Ανδρόνικος Θ. |
Περιγραφή Μαθήματος: |
Εισαγωγή στην έννοια του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Βασικές έννοιες Java – Μεταβλητές – Δεδομένα – Υπολογισμοί. Δομές διακλάδωσης, πίνακες. Κλάσεις, Αντικείμενα και Κληρονομικότητα στη Java. Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης στη Java. Η έννοια της εξαίρεσης και οι διάφοροι τρόποι χειρισμού των εξαιρέσεων. Δημιουργία Applets και χρησιμοποίηση τεχνικών εισόδων – εξόδων δεδομένων. Νήματα εκτέλεσης (threads) και παράλληλος προγραμματισμός με τη Java. Java graphics και animation. Java και προγραμματισμός για το διαδίκτυο. Εργαστήριο Προγραμματισμού (Επιλογή Γλώσσας: “Java”).
|
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: |
|
Πληροφορίες – Υλικό: |