Β Εξάμηνο ΠΜΣ

Ψυχαγωγικό Λογισμικό

Μάθημα Κωδικός ECTS Διδάσκοντες
Ψυχαγωγικό Λογισμικό MSC100
5
Περιγραφή Μαθήματος:
Επισκόπηση της Βιομηχανίας Ψυχαγωγικού Λογισμικού. Ιστορία και Εξέλιξη Ψυχαγωγικού Λογισμικού. Είδη Παιχνιδιών και Πλατφόρμες. Προφίλ Παίκτη, Οικονομικά και Επιχειρηματικά Μοντέλα και Μάρκετινγκ. Επίδραση του Διαδικτύου στην Εξέλιξη του Ψυχαγωγικού Λογισμικού. Εναλλακτικές Χρήσεις των Βιντεοπαιχνιδιών στην Μάθηση, Εκπαίδευση, και Κοινωνική Αλληλεπίδραση. Κοινωνικές Επιδράσεις και Αντίκτυπος των Βιντεοπαιχνιδιών. Θέματα Υγείας, Εθισμού και Βίας στα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια. Τεχνολογίες Ανάπτυξης Ψυχαγωγικού Λογισμικού. Θέματα Σχεδιασμού Λογισμικού Ψυχαγωγίας. Δημιουργία Περιεχομένου και Κώδικα. Τα Στάδια Ανάπτυξης. Οργάνωση και Διοίκηση ομάδας ανάπτυξης. Τεχνολογίες Λογισμικού για Παιχνίδια. Εργαλεία ανάπτυξης περιεχομένου και κώδικα.

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  1. Κώστας Αναγνώστου, Βιντεοπαιχνίδια – Βιομηχανία και ανάπτυξη, Κλειδάριθμος, 2009, ISBN: 978-960-461-255-0

  2. Steve Rabin, Introduction to Game Development, Second Edition, Charles River Media; 2 edition (June 26, 2009), ISBN 978-1584506799

  3. S. Egenfeldt-Nielson, J.H. Smith, and S.P. Tosca, Understanding Video Games: The Essential Introduction, Routledge, 2008.

Πληροφορίες – Υλικό:
  • Ανακοινώσεις μαθήματος (link με e-class)
  • Υλικό μαθήματος (link με e-class)

Log In

Create an account